28 marca 2014

Recenzja "Zagrożeni" - C.J. Daugherty

ZAGROŻENI

Autor: C.J. Daugherty
Wydawnictwo: Otwarte
Gatunek: Młodzieżowe/Thriller
Saga: Wybrani #3
Strony: 384
Ocena: ★★★★★✩

Po rewaluacyjnej drugiej część "Dziedzictwo" sięgnąłem po trzeci tom "Zagrożeni". Z niecierpliwością czekałem, aż wleci w moje szpony, bo już mnie korciło przeczytać inną, lecz ja czekałem.  W końcu wyszła i mogłem się nią zachwycić. Skończyłem już ją trzy tygodnie temu, lecz dopiero dziś ją dla was piszę.

Szkoła i Allie bardzo ucierpiały po ataku Nathaniela, ale najbardziej to Allie, nie mogła się pogodzić z zabójstwem jej przyjaciółki. Odsunęła się od swojej miłości, od przyjaciół, od każdego, zamknęła się w sobie. Przyjaciele są jej podporą, chodź się chwiała i prawie runęła, to ją odbudowali pomogli sobie nawzajem.  Lecz Allie chciała tylko dwie rzeczy, ujawnić szpiega i ukarać Nathaniela za to co zrobił. Allie chce się zmienić, chce by wszytko powróciło, lecz babcia i dyrektorka dali jej  ultimatum, którego musi kurczowa się trzymać. Tylko w taki bowiem sposób może dopaść tych, którzy skrzywdzili Jo. Jednak dziewczyna nie ma zamiaru siedzieć bezczynnie, szczególnie, że w szkole zaczyna dziać się nie najlepiej a instruktorzy Nocnej Szkoły i dyrektorka, nagle gdzieś wyparowali. Dziewczyna wraz z przyjaciółmi bierze to w swoje ręce by ujawnić szpiega.

Po lekturze "Dziedzictwo" miałem zniszczone nerwy, obolałe oczy bo nie wierzyłem że to tak się skończy, że  za to tak zapłacą. Nathaniel jest bez litosny, krew, martwi uczniowie to dla niego NIC. Za wszelką cenę chce dopaść jej babkę i przejąć szkołę, wtajemnicza to rodziców uczniów, którzy mają sens tej szkoły. Jeśli Allie, dyrektorka i jej babka tego nie mogą do tego dopuścić.

Książka bardzo mi się spodobało, Alli i jej problemy miłosne co raz bardziej mi się podobają. Uwielbiam te niezręczne momenty, gdy jesteś przy tej osobie co kochasz, ale tego jeszcze nie wiesz. Zaniepokoiło mnie to jaki Nathaniel jest, podły, bezduszny, chciwy. W książce poznaliśmy historię jej babki, a także ich wroga. Allie nabiera coraz większej pewności i ufności do samej siebie. Spodobało mi się bardzo że Carter i Sylvian się polubili i ufają sobie, wreszcie!  Książka bardzo się udała i kocham po prostu tą sagę! Kochani czytelnicy czytajcie tą książkę bo ona jest suuuper!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisane przez was komentarze przechodzą przez sprawdzenie. Więc proszę nie pisać dwa razy tego samego. Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...