24 marca 2014

Zapowiedzi "Mroczne umysły" - Bracken Alexandra

Mroczne umysły

Autor:  Bracken Alexandra
Wydawnictwo:  Otwarte
Premiera:  2 kwietnia 2014 r.
Link do kupienia:
(Empik.com) ,
(Znak.com.pl)

Najbardziej niepokojąca książka od czasów "Igrzysk śmierci"!



Mam na imię Ruby.Potrafię wedrzeć się do twojego umysłu, a nawet wymazać wspomnienia.Jako dziecko zostałam wysłana do obozu „rehabilitacyjnego” dla takich jak ja. Zieloni, Niebiescy, Żółci, Pomarańczowi, Czerwoni. Mroczne umysły. Zostałam przydzielona do Zielonych, ale w rzeczywistości jestem ostatnią z Pomarańczowych. Ukrywam to, żeby przetrwać.  




„Mroczne umysły wciągną was do swojego niebezpiecznego świata i nie wypuszczą. Nie mogłam się oderwać!”

C.J. Daugherty (autorka bestsellerowej sagi Wybrani)

Zapraszam także na oficjalny profil na facebook'u książki M.U.  (LINK)

Już zamówiłem tą książkę, zapowiada się rewelacyjnie :3



2 komentarze:

  1. Jak dla mnie brzmi podobnie do Niezgodnej (chodzi o podział)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak samo, lecz jest to inne, musisz spróbować przeczytać, a mienisz zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Pisane przez was komentarze przechodzą przez sprawdzenie. Więc proszę nie pisać dwa razy tego samego. Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...