5 czerwca 2014

Podobne, ale inne #4

Witam, Was gorąco :) Dzisiejszy post będzie o książkach podobnych do siebie. Niekurzy autorzy wpadają na podobny temat, lecz nie możemy ich za to winić. Każdego wyobraźnia działa inaczej . Przedstawiam wam dwie pary książek, które mają podobne elementy. Jeśli czytaliście którąś z wymienionych poniżej powieści podzielcie się swoją opinią w komentarzu.

"Istnieje na świecie wielu autorów, których książki są podobne, lecz to mały problem, ponieważ zawierają fascynującą inną fabułę. Zobacz co zostało dla ciebie przygotowane, więc do dzieła!"



Zapraszam także do innych postów tego programu:

5 komentarzy:

  1. Właśnie czytam "Angelfall" i widzę, że będę musiała sięgnąć po "Ciemność przed Świtem" choćby po to, by mieć porównanie, czy rzeczywiście są w jakimś stopniu podobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Magiczną gondolę" i "Czerwień rubinu". Magiczną gondolę uwielbiam, nie mogłam się od niej oderwać, ale już drugą część jest wg mnie słabsza. Czerwień rubinu też bardzo lubię, a kolejne cześci też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisząc posty, staraj się pomijać błędy. W każdej notce, jaką przeczytałam, jakiś znalazłam. W tym przypadku np. w zdaniu "Nastolatka, która do przeszłości niezbyt jej się to podoba." chyba czegoś brakuje. A w zdaniach "Pisane przez was komentarze przechodzą przez modernizację, więc proszę nie pisać kilka razy tego samego. Każde negatywna i pozytywne komentarze z waszej strony dają mi motywację do dalszej pracy." popełniłeś dwa błędy. Pierwszy: modernizacja to uwspółcześnienie czegoś i chyba miałeś na myśli "moderacja". Drugi; negatywne, zamiast negatywna. Zanim coś już opublikujesz, polecam sprawdzić kilkakrotnie tekst. To nie jest hejt, czy coś w tym rodzaju. To jest uzasadniona krytyka. Nawet jeśli masz dysortografię, wystarczy przeczytać parę razy tekst! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja tak nie robię specjalnie. Ostatnio miałem problemy z wzrokiem i trochę mi się myli. Niedługo idę na badania :) Dzięki, że piszesz.

      Usuń
    2. Dziwne by było, gdybyś robił to specjalnie, haha! :D Zdrowiej w takim razie i mówię, kilka razy przeczytaj, to zauważysz błędy. :)

      Usuń

Pisane przez was komentarze przechodzą przez sprawdzenie. Więc proszę nie pisać dwa razy tego samego. Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...