21 sierpnia 2014

Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły


Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły

Autor: C.J. Daugherty
Wydawnictwo: Otwarte/ Moondirve
Data wydania: 11 sierpnia 2014
Liczba stron: 200
Ocena: ★★★★✩✩

"Czy co roku we wrześniu zastanawiasz się, jak przetrwać szkołę i nie zwariować?
„Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły 2014/2015” pomoże Ci zaplanować czas, podpowie, jak się uczyć, rozwiązywać konflikty, być bardziej kreatywnym i zostać milionerem :). Znajdziesz w nim kultowe cytaty z Twojej ulubionej sagi, kalendarz, plan lekcji i informacje przydatne wszystkim uczniom. W oczekiwaniu na czwarty tom „Wybranych” przeczytasz prequel serii – opowiadanie „Dzień, w którym zgasły światła” – i dowiesz się, jak wszystko się zaczęło…"



"Kochasz Wybranych? Musisz to mieć" - A że jestem fanem sagi "Wybrani" musiałem to kupić. Niezbędnik  jest dosłownie niezbędny, posiada kalendarz na 10 miesięcy (2014-2015) i  miejsca na notatki. Właśnie tego potrzebowałem do szkoły, tylko jest jeden problem, żal mi po nim pisać. Niezbędnik może być także pamiętnikiem, ma dość dużo miejsca by zapisywać wspomnienia. Posiada miejsce na plan lekcji harmonogram dni wolnych od zajęć, zdjęcia głównych bohaterów, cudne cytaty z poprzednich tomów, rady, szyfry i wiele innych. Jest bardzo dużo tego, aż za wiele.
A co najważniejsze jest w nim Prequel Wybranych pod tytułem "Dzień, w którym zgasły światła".  Jest to niedługie opowiadanie na 13 stron, jak zaczęła się historia z rywalizacją Nathaniela i Isabelle. Chorej obsesji zniszczenia dyrektorki przez jej największego wroga, który chce odebrać jej Cimmerię i miejsc w radzie, nie spocznie, aż jej nie zniszczy.
Książka (jak można tak nazwać) posiada przydatne informacje, takie jak się uczyć, zostać milionerem (przesada), rozwiązywać konflikty, wyznaczać sobie cele i je realizować, co mi bardzo się spodobało.
Mówiąc szczerze, jest przydatny, ale tylko dla młodzieży, bo dla dorosłych fanów, już nie bardzo. Ma kilka stron wymuszanych, które są zbędne i są po to, aby zapełnić strony np. stwórz własne memy. Okładka jak i wnętrze są bardzo eleganckie i estetyczne.


6 komentarzy:

  1. O jeju! Kocham książkę wybrani a do tej koniecznie musze zajrzec! Dzięki za recenzje.
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      ~Pozdrawiam i Zapraszam ponownie.

      Usuń
  2. Kalendarz mam, a prequel przeczytać chciałabym. Trochę bezsensowne, sądzę, że lepiej byłoby już rozdzielić kalendarzyk od prequelu. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość fajny pomysł z takim kalendarzem, ale jestem raczej zwolenniczką kalendarzy uniwersalnych, bo chodząc z takim kalendarzykiem po szkole deklaruję się jako fanka Wybranych, a takich deklaracji raczej nie lubię. Zachęca mnie ten prequel i różne dodatki, bo lubię takie rzeczy. Ale go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym chciała przeczytać ten prequel ale niestety już jestem " za stara " na kalendarze dla młodzieży, a szkoda wydać 30 parę zł na niego... w sumie na 13 str. :(

    OdpowiedzUsuń

Pisane przez was komentarze przechodzą przez sprawdzenie. Więc proszę nie pisać dwa razy tego samego. Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...