1 sierpnia 2014

Podsumowanie Lipca i zapowiedzi moich ulub.



Witam, minęło już połowa wakacji. Przybyło do mnie dość dużo książek (więcej niż w poprzednim miesiącu). Ten miesiąc był dość pracowity, pod względem bloga (nie wliczając urlopu) i względem wakacji.  Te drugie to może nie do końca, bo jestem dość leniwy i mogę spędzić cały dzień przed elektroniką (na przykład wczoraj). Na książki znalazłem czas w nocy, 23.00- 02.00.
Przeczytane książki:
1. Przebudzona o świcie- C.C. Hunter str. 384
2. Przegląd końca świata. Feed- Mira Grant str. 496
3. Wierna- Veronica Roth str. 351
4. Dziecko Księżyca- J.R. Rain str. 260 (Recenzja wkrótce)
5. Tajemnice Prowincji- Joanna Jurgała- Jureczka str. 304  (Recenzja wkrótce)

Co razem daje 1795 stron w Lipcu i 58 co dziennie.

Podjąłem także współpracę z 
-Wydawnictwem Amber
-Wydawnictwem Egmont
-Wydawnictwem Zysk i s-ka
-Wydawnictwem G+J
(Dziękuję za zaufanie) 

Chciałbym dodać, że mam kilka pomysłów, które chcę dodać na bloga, ale to dopiero we wrześniu. 
Otóż chcę powiększyć grono odbiorców dodając recenzję muzyki, seriali i filmów. Spokojnie, to będzie jako drugi plan, na pierwszym zawsze książki. Polegała by to na tym, że wy dajecie mi propozycję odsłuchania jakiegoś albumu, lub klipu, a ja go recenzuje,  albo serialu, filmu. Jeśli będzie dużo propozycji będzie głosowanie, a trzy pierwsze miejsca będą recenzowane w danym miesiącu. Jak myślicie, wypali?

Założyłem stronę na Facebooku bloga, zachęcam do klikania Lubię to :)  <--- Kliknij w tekst.

Zapowiedzi książek, na które czekam najbardziej:
Jestem bardzo wielkim fanem sagi Wybrani i nie mogę się doczekać.
Także zauroczyła mnie 


C.J. Daugherty

Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły

Tłumaczenie: Małgorzata Hesko-Kołodzińska, Martyna Bielik
Oprawa twarda
Liczba stron: 200
"Czy co roku we wrześniu zastanawiasz się, jak przetrwać szkołę i nie zwariować?„Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły 2014/2015” pomoże Ci zaplanować czas, podpowie, jak się uczyć, rozwiązywać konflikty, być bardziej kreatywnym i zostać milionerem :). Znajdziesz w nim kultowe cytaty z Twojej ulubionej sagi, kalendarz, plan lekcji i informacje przydatne wszystkim uczniom. W oczekiwaniu na czwarty tom „Wybranych” przeczytasz prequel serii – opowiadanie „Dzień, w którym zgasły światła” – i dowiesz się, jak wszystko                                                               się zaczęło… "      

Nigdy nie gasną

 Tłumaczenie: Magdalena KrzysikBroszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 456  
Kontynuacja bestsellerowej powieści „Mroczne umysły”
Mam na imię Ruby. Niektórzy nazywają mnie Liderką, ale tylko ja wiem, kim jestem naprawdę. Potworem.
Przede mną najbardziej ryzykowana misja w moim życiu – wojna, w której stawką jest ocalenie tych, których kocham. Zwycięstwo może oznaczać przegraną bitwę o samą siebie.
Jestem ostatnią z Pomarańczowych i jestem gotowa na wszystko.
                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisane przez was komentarze przechodzą przez sprawdzenie. Więc proszę nie pisać dwa razy tego samego. Dziękuję

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...